Ebru Gündeş – Kaçak

Ebru Gündeş’in Kaçak klibi ve albümüdeki diğer parçaların şarkı sözleri.

Kaçak

Bu şehirde buldum buğday ellerini
Bu şehirde sevdim badem dillerini
Senle unuttum bütün ezberlerimi

Pişman değilim ama göçtüm kederden
Düşman değilim ama çöktüm erkenden

Bir daha bu yolları aynı hevesle yürürmüyüm
Kim bilir ne bekliyor kalırmıyım ölürmüyüm
Ne malum dünya gözüyle bir daha görürmüyüm

Tuhaf buluyorlar bu kaçak halimi
Seninle doldurdum yasak ihlalimi
Seninle kapattım aşk defterlerimi
Pişman değilim ama göçtüm kederden
Düşman değilim ama çöktüm erkenden

Bir daha bu yolları aynı hevesle yürürmüyüm
Kim bilir ne bekliyor kalırmıyım ölürmüyüm
Ne malum dünya gözüyle bir daha görürmüyüm

—————————-

Hayatta Başarılar Diliyorum

Bir hikaye daha bitti bitiyor
Göz göre göre kaçıp gidiyor elden
Ne hazindir hayat eksiliyor sabrederken

Git gide imkansızlaşıyor
Tende vakit geç, canda erken
Her insan diyerine benziyor kaybederken

Acı günler var önümüzde
Kurudu yaşlar gözümüzde
Duramadık ki sözümüzde
Tarih tekrar ediyor

Hayatta başarılar diliyorum
Hayatta başarılar diliyorum
Laf olsun diye değil samimiyim
İyiliğini istiyorum

———————-

Mazi

Geçmişe mazi diyorlar
Hayatımdaki ağır hasar
Kaçıncı ihanettir bu,
Tutulmamış kaç sözün var

Sevgide bir yere kadar
Benim hayallerim var
Ayrılık için yazdığım
Söylenmemiş sözlerim var

Senin gibi birini tanımıyorum
Zahmet edipte sormuyorum
Ben kendi hükmümle yol alıyorum
Zaten ben sever gibi yapamıyorum

———————–

Seni Unuturum

Söyleseydin hazır olurdum
Sebebin yok şimdi zor durum
Elimin gücümün yettiği kadar
Seni seni unuturum

Konuşursak olurmu çare
Hiç gerek yok böyle vebale
Ecele ölüme yakın durur
Seni seni unuturum

Kimin hakkıysan onla kal
Senden önce bir Allah’ım var

Her günüm ömrümün bittiği kadar
Beni bizi unuturum

Zaten artık tükendik aşkım
İşte sana büyük yalanım

Elimin gücümün yettiği kadar
Seni seni unuturum

———————–

Dertler Benim Olsun

Bir zamanlar benim sevgilimdin
Yanımdayken bile hasretimdin
Şimdi başka bir aşk buldun
Mutluluk senin olsun

Dertler benim çile benim
Hayat senin senin olsun
Ben daha ne çile dertlere yolcuyum
Ben alnına dert yazılan kader mahkumuyum
Fark etmez yaşamak
Sen mesut ol yeter
Dertler bana gönül vermiş
Ben aşk sarhoşuyum
Dilerim her arzun gerçek olsun
Hayat bu şansın hep açık olsun
Dertler benim çile benim
Hayat senin senin olsun
Hatıralar hasret benim
Ömrüm senin senin olsun

Bir gün daha geçti yine sensiz
Aşkım ağlıyor bak sessiz sessiz
Çare bensiz ben çaresiz ümidim senin olsun
Sana gelen dertler benim
Mutluluk senin olsun
İsterdim ömrümüz geçseydi beraber
İstermiydim ayrılık gülseydi şu kader
Ben çile dert dolu sen ümitler yolu
Şimdi sensiz bak seninle geçiyor mevsimler
Bir zamanlar benim sevgilimdin
Yanımdayken bile hasretimdin
Şimdi başka bir aşk buldun
Mutluluk senin olsun
Dertler benim hasret benim
Ömrüm senin senin olsun.

——————-

Mutluluklar Diliyorum

Sana mahkum olmadım hiçbir zaman
Öyle zannedip birde kendini inandırdın
En ufak bir şeyde kıyametler koparıp
Çok güzel giden mutlu bir günün tadını kaçırdın

İki kişilik oyundur aşk tek başına oynayamazsın
Sıkıldım yokum artık bana inanmalısın

Benden hiç bir şey bekleme bundan sonra
Topladım her şeyimi gidiyorum
Belkide düzelirsin ben gittikten sonra

Sana mutluluklar diliyorum

—————-

Saygılarımla

Bir nefes gibi sevmek
Çok gerekli çok özel
Bu yasak aşkımızda

Son nefes bile güzel

Sende bende çaresiziz ahh
Çıkmazdayız yolumuz yok
Sevmek hakkımızda olsa
Biliyorsun biliyorsun biliyorsun

Sonumuz yok

Ben yaşarım yaşanmış duygularımla
Ortasından bölünmüş uykularımla
Sen beni düşünme toparlanırım
Güle güle git sen saygılarımla

—————-

İyi Şanslar

Zorla tutamam gidene yol yakışır
Aşk bir kalp yarasıdır zamanla unutulur

Senle ayrıldık ne denirki hayırlısı
Gönlümün kapısını yeni bir aşk çalabilir

Yanmam yıkılmam senin ardından yar
Öteki aşıklardan büyük farkın var

Bir gidene kal demem asla
İki ezdirmem kendimi aşka
Üç düşman olup ayrılmak yakışmaz
Sana son sözüm iyi şanslar

—————

Gidiyorum

Ne çok üzülmüşüm sevinçlerimden çok
Ne çok ağlamışım gülmek yabancı
Kaderimin eline bırakıp kendimi
Harcadım ömrümü kader yalancı

Belliki sende gideceksin gözüm yollarda
Belliki bende solacağım bu ilkbaharda

idenlerden intikam senden önce ben

Gidiyorum sözlerimde
Bir sen varsın birde umutlarım
Gidiyorum ellerimde
Bir yalnızlığım var birde gözyaşlarım

Gitme desene ne olur

—————-

Seni Sevmediğim Yalan

Yalan yalan yalan

Seni sevmediğim yalan
Kızgın bir anımda söyledim yalan
Seni sevmediğim yalan

Sen yoksan herşey eksik
Sen varsan herşey tamam

Neyim varsa alıp götürsünler benden
Paylaşmaya hazırım inan
Yalnız seni paylaşamam

Yalan yalan yalan
Seni sevmediğim yalan
Kızgın bir anımda söyledim yalan
Seni sevmediğim yalan

Yalan yalan yalan
Seni unuttuğum yalan
Çocuksu bir sevinç başlar içimde
Seni gördüğüm zaman

—————

Seni Sevmeyen Ölsün

Saçlarını dağıtırsın
Rüzgarlara bırakırsın
Sen sevmeye yakışırsın
Seni sevmeyen ölsün

Her şey yalan gerçek sensin
Gelirse dert senden gelsin

Bence aşkın kendisisin
Seni sevmeyen ölsün

Güzel diye sana denir
Senin her kahrın çekilir
Candan bile vazgeçilir
Seni sevmeyen ölsün

————-

Sanatçı: Ebru Gündeş, Albüm: Kaçak
Firma: Emre Müzik, Yıl: 2006

Etiketler:

Yorum Yok to “Ebru Gündeş – Kaçak”

  1. Meltem Says:

    Ebru Gündeş’in birtek kaçak şarkısını dinlemiş bulunuyorum bud a senin sayende emremer sağol. Ebru Gündeş’in şarkıları ve tarzı bana göre değil fakat gerçekten güzel bir sesi var ve çok güzel yorumluyor tüm şarkıları. Ebru Gündeşin ağzına sağlık sen de bize çok güzel bi şekilde sunduğun ve tanıttığın için seninde ellerine sağlık..

  2. vildan Says:

    Erbu gündeşi ilk çıktığı günden beri dinliyorum çok harika bir sesi varr bütün kastleri ver cd lerini alıyorumm bütün şarkılarını biliyorumm ve söylüyorum çok seviyorum

  3. mısra Says:

    Ya bir album bu kadar mı güzel olur. ağzına sağlık hele kaçak şarkısı varya müthiş bayılıyorum.
    kaçak şarkısı benı ifade ediyor. allah yüzü gibi hayatınıda aydınlık yapsın tüm emellerine ulaşman dileğiyle,

  4. gamze Says:

    Muhteşem bi albüm bu yaaa.ebru gündeş’i zaten çok seviyorum .çok teşekkürler ebrucum bu gerçekten harika bi yeni yıl hediyesi oldu.aldığım hediyelerin en güzeliydi,başarılar diliyorum.

  5. seren Says:

    Bence ses mükkemel ve bu son kaset süper özelikle hayatta başarılar diliyorum gercekten süper ama keşke tüm şarkılar yeni olsa söylenmiş şarkılar olmadı bence

  6. derya Says:

    Evet bende herkez gibi sana hayranım hemde anlatılamayacak kadar 10 albüm oldu ve dediğin gibi olumlu yada olumsuz konuşma hakkı sadece senin sevenlerinin ve yine sevdiğimiz ebru bizim dinlediğimiz ve sanırım aslada vazgeçmicemiz her zaman ki gibi 1 numarasın allah hep seninle olsun

  7. inci Says:

    Ben ebrunun hayranıyım ona bayılıyorum her yönüyle o bi harika benim gözümde o türkiyede bulunan bütün seslerin üzerinde süper süper yani o hangi şarkıyı söylese yok demem yani onun sesi yeter canım benim ya seni çok seviyorum tarsus tan
    inci

  8. ayla Says:

    Ben 40 yaşında bir bayanım sen benim olmak istediğim bir başarıya terbiyeye ve güzelliğe sahipsin tek istediğim bir bilğisayarm olsun ve sana bunları yazabileyim ve sahip oldum şu an kaçak klibinide dinliyom ve sana yakışanda bu harikasın be güzelim seni tanımayı çok isyerdim oda olur bi gün inşallah seni seviyor ve gurur duyuyorum annen gibi ablan gibi kardeşin gibi nasıl kabul edersen et sağlıklı günler

  9. başak Says:

    Işte ebru gündeş gene bomba gibi bıkmadan usanmadan defalarca dinliyorum şarkılarını ve her şarkında kendimden birşeyler buluyorum sadece bu albümde değil her albüm de başarılarının devamını diliyorum ebru gündeş

  10. ebru Says:

    Ebru gündeşin her albümü bence güzel ama bu biraz farkli olmuş tek kelimeyla arkadaşlarla bayildik devamli dinliyooruz.zaten türkideki engüzel seslerden biri.başarilarinin devamini diliyorum kendisini çok seviyoruz

  11. nihal Says:

    Ebru gündeşi tebrik ediyorum kasetine bayıldm başarılarının devamını diliyorum.türkiyedeki en güzel seslerden biri olduğunu herkes biliyor.

  12. gül Says:

    Ebru gündeş hastasıyım çok beğeneniyorumm sesini kendinisi olağan üstü bir sanatçı

  13. fehime Says:

    Sevgili ebru şarkılarında kendimi bulduğum sana olan hayranlığım kadar gerçek iki hayalim var birincisi çok sevgili ve değerli orhan gencebayı görebilmek ve bağlamanın tellerine vuran o muhteşem ellerini öpmek ikincisi seni doyasıya kucaklamak tek kelime muhteşemsin seni izlemek başka bi şey.

  14. ibrahim Says:

    Sevgili ebru gündeş senin sesin muhteşem ötesi bişey dinlerken adeta kendimden geçiyorum sen birtanesin kendine çoook iyi bak sevenlerin daima yanında

  15. giZEMM Says:

    Selam ben bir ebru gündeş hastasi olarak bu albüme bayildim allah ses vermiş bu kiza ya başka seye gerek yok allah yolunu açik etsin bitanesin hep gönüldesin

  16. aysegül Says:

    Sevgili ebru süpersin anladın sen onu

  17. havva Says:

    Seni dinlemek büyük keyif, ablama katılıyorum süpersin. sen türkiye nin en iyi kadın vokalisin.

  18. ESRARLI_KIZ Says:

    Bu siteyi yeni keşfettim,bilmiyorum sen buraya bakıyo musun ama yinede yazmadan geçmicem.
    benim müzik sevgim ebru gündeşle başladı,ilk albümünden son albümüne kadar senin kasetlerini bekledim.her kaset dierinden daha da güzeldi ,bu kasette çok güzel ama bu albüm beni tatmin etmedi.o güçlü sesin daha daha güzel şarkılar söylemesi gerek.
    sen en büyük ses kalitesisin.

  19. EDA Says:

    Senin başarin sadece bu albüm degil sen isminle şansli bir kadinsin buna inan seni seviyorummm

  20. RAUF Says:

    Ebru hanım muhteşem bir çalışma.. başarılar…!

  21. çakkıdı Says:

    Ebru gündeş ben bayan olmama rağmen sana aşığım ve şarkıların tüylerimi ürpertiyor herşeyine hayranım. seninle tanışmak istiyorum. seni deli gibi seviyorum.

  22. essi Says:

    Kaset harika ,cok guzel herzaman oldugu gibi.

  23. hira Says:

    Sesi allah vergisi ama tarzım değildi şimdiye kadar.bu kaçak şarkısını dinleyene kadar şarkıyı yazanın ve söylenin yüreğine kalbine sağlık.ölen aşkıma armağanım olsun seni seviyorum özhan

  24. maviş iroş Says:

    Muhteşem bir album….süper

  25. yelken Says:

    Kaçak bir çok insanın hayatından çizgileri anlatıyor.çok güzel bir şarkı hem sözleri hem ebru gündeş yorumu ve hemde klip olarak harika,

    ey gönlümün deli rüzgari
    neden esmekte geciktin
    benim özlemlerim çok farkli
    artik ben çok değiştim.

    kolay değil güç olani başarmak
    zor olan bana göre sevgisiz yaşamak

  26. EMİNE Y Says:

    Tek kelimeyle mükemmel bir albüm. sana da bu yakışırdı. sen türkiye de teksin bunu yine herkese gösterdin başarılarının devamını diliyorum seni çook seviyorum. (kayserili)

  27. dike Says:

    Slm sezen aksunun yazdığı ve ebru gündeşin o mükemmel yorumuyla seslendirdiği (kaçak) insanı alıp götüren cinsten bi şarkı ebru gündeş mükemmel yorumlamış sesinde bi huzur buluyorum kendisine hayatta başarılar diliyorum .

  28. NİLGÜN Says:

    Ben de bir ebru gündeş hayranıyım.bütün şarkılarını olduğu gibi bu şarkısını da çok beğendim.ağzına sağlık.ömrü oldukça daha da güzel şarkılarını dinleriz inşallah.başarılar…

  29. Leyla Says:

    Böyle bir ses,böyle bir yorum daha var mı acaba.hayır.hayır böylesi yok.dinlendiğinde insanın içinden bişeyler alıp götüren,insanı geçmişiyle başbaşa bırakan başka bir ebru gündeş olamaz.söylenecek pek bişey yok.onun şuan bulunduğu konum ve milyonlarca hayran onun başarısını ortaya koyuyor.hep iyi olsun.iyi olsun ki daha uzun yıllar onun sesiyle insanlar duygusallaşsın ve huzur bulsun.
    hep böyle güzel ürünler ortaya çıkarman ve başarılı olman dileğiyle.

  30. hayat Says:

    Ben ebru gündeş hayranıyım. kaçak şarkısını çok beğeniyorum. sevgilim vefat etti ve bu şarkı tam bana göre ebru gündeşi sonuna kadar destekliyorum çok seviyorum seni ebru gündeş………

  31. mehmet Says:

    Ben bu kadının şarkılarını çok seviyorum kaçak parçasıda mükemmel böyle şarkıları nerdsen buluyorlar

  32. Suat Says:

    Her zamanki gibi yine süper bir albüm ve süper bir şarkı ses tonu güzelliği ile birleşince tek kelimeyle mükemmel bu başarının devamını dilerim. . .

    seni çok seviyorum ebru gündeş. . .

  33. HAlil Says:

    Muhteşem bir ses muhteşem bir albüm herkese çok teşekkürler gidiyorum favori şarkım.

  34. feyzullah sas Says:

    Kaçak mükemmel bir şarkı bence sezen aksunun yaptığı en iyi parça abartmıyorum ebru gündeş te mükemmel okuyor bu parçanın kalitesi belli ama bence bu yazdıklarım yıllar sonra anlaşılacak çünkü biz her zaman geçmişe saygı duyarız ben şimdiden yani zamanında hem sezen hanımı hem de ebru hanımı kutkuyoum not çoooook teşekkür ediyoruz….

  35. Damla etna Says:

    Mrb ebru gündeş ve tüm sevenleri
    bende senin fanlarindan biriyim seni çok seviyor
    ve beğeniyorum
    sesine zaten diyecek yok
    başarilar dilemiyorum zaten çok başarilisin
    bana sadece bu başarilarinin devamini dilemek düşüyor…

  36. ESMER Says:

    Ebru gündeş süpersin tam bana hitap ediyosun
    tebrikler albüm tek kelime harika

  37. NURHAYAT SAHIN Says:

    Selam ebru bu albumunde digerleri gibi olaganustu tebrik ederim ama kacak cok farkli hep boyle olman dilegiyle sana tesekkur ederiz bizi boyle mest ettigin icin cok tatlisin bu arada

  38. ibrahim demir Says:

    tek kelimeyle;sana bayılıyorum
    mükemmelsin seni ölümüne seviyorum
    hayat boyu başarılar diliyorum

  39. sevgi Says:

    Sevgili ebru gündeş,
    son kasetiniz kaçak gerçekten muhteşem.kaçak’la bizi gerçekten derin duygulara kaçırdınız.sesini ve yorumlarını çok beğeniyorum.severek dinliyorum bütün şarkılarını.sen sadece sesinin gücüne güvenen ve sesinle gündeme gelen ender sanatçılardan bir tanesisin.hep böyle kal.seni çok seviyorum.
    saygı ve sevgilerimle…
    sevgi armağan

  40. red devil Says:

    Ebru gündeş muhteşem bir ses tam benim tarzım

  41. Ali Zeki KAYA Says:

    Beni ağlatıyorsun,yağmurlar kıskanıyor gözyaşlarımı,varol yüreğine sağlık.

  42. FEYZA Says:

    Süper bi albüm olmuş sana çok yakışan şarkılarla sevdiklerinin karşısındasın süperr

  43. gülseren Says:

    Ebru gündeşin bazı şarkılarını zaten cok seviyordum .ama kaçak adlı şarkısına aşık oldum.ilk dün dinledım.belki üst üste 100 kere .bütün arkadşlarıma dinlemelerini söyledim.bugünde cd sini aldım.ağzına sağlık ebru gündeş.yureğine sağlık sezen aksu.
    sevgiler gülseren

  44. bilge Says:

    Tek kelimeyle süpersin her zamanki gibi süper olmuş seni çok seviyorum ebru gündeş

  45. sedacık Says:

    Bence çok güzel herkez bu şarkıyı dinlemeli.

  46. yücel Says:

    Süper olmuş keset ebru gündeş hayranı olarak çok beyendim doğrusu. fazla sözegerek yok . yeni kilibinizi merakla bekliyorum

  47. NURSELİN Says:

    Merhaba ben ebru gündeş fanatigi olarak kaçak albümü için ona sonsuz başarılar diliyorum. gerçakten sesiyle , fizigiyle , hanımefendiligiyle mükemmel bir kadın. onu tvde gördügüm her zaman maşallah kelimesini sürekli kullanıyorum ve nazar degecek diye çok korkuyorum. kıyafet, makyaj, ses güzelligi, zerafet insana ancak bu kadar yakışabilir. ebru gündeş seni çokkk seviyoruuumm …

  48. neşe Says:

    Biçok insanın hayatından bir kesiti anlatan gerçeğe yakın bir parça…
    tebrikler

  49. nuray Says:

    Ablası ne diyim sana süper bir parça yorumlamışsın yine….
    koptum valla…
    tebrikler :)

  50. SEVDA KAMA Says:

    Ya kadın herşeyiyle muhteşem hem sesi hemde fiziği çok hoş… böle bi sanatçı bi daha gelmez dünyaya kıymetini bilelim… hayatından mutluluk ,başarı,sağlık ve huzur hiç eksik olmasın ebru gündeş…

  51. osman Says:

    Tek kelimeyle mükemmel sarkısında oldugu gibi ona hayatta başarilar diliyorum

  52. kadir gürek Says:

    Meraba ebru hanım ben ümraniye’den kadir gürek.gercekten severek dinlediğim bir sanatçısınız.sizi cok ama cok seviyorum.yeni albümünüz tek kelimeyle süper.size geri kalan hayatınızda basarılar diliyorum.

  53. ASUMAN Says:

    Müthiş

  54. selinnnn Says:

    çok güzel bir album ebru gündesten de bu beklenirdi süper tesekkürler….

  55. Ender Says:

    Hastasıyım bu sesin görüntüsü olmasa bile bu sesi saatlerce dinlerim, ayrıca böylesi güzel bir sesi öyle güzel bir görüntü tamamlıyorki gelde hayran kalma. hareketli parçaları dinle neşelenir oynarsın oynadıkça neşelenirsin. slowlar aman allahım elindeyse kısa süreli gözyaşlarını tut. dinledikçe seviyorum sevdikçe dinliyorum. dedim ya hastasiyim gündeş’in.

  56. zuhal Says:

    Ebruyu kızım ve ben çok seviyoruz beğenerek dinliyoruz bursaya gelmeni bekliyoruz

  57. MURAT BAŞKÖY Says:

    çok güzel zaten ben ebru gündeş fanatiğiyim.türkiye de tek ses , çok güzel olmuş yeni albümün.başarılarının devamını diliyorum çiçeğim.

  58. Ünal Köse Says:

    Zaten ben sana aşıktım, aşkım ikiye katlandı. :)

  59. İLKNUR Says:

    Tek kelimeyle muhteşem bi sanatçı muhteşem yani başka kelime bulamıyorum

  60. ebru Says:

    Harikasın Ebru Gündeş. ” Kaçak ” çok güzel bir albüm.

  61. harun Says:

    ebru gündeşi çok seviyorum ve kaçak albümüde manyak olmuş. ebru gündeş yaparsa işte böyle yapar bayılıyorum. ebrucum albümünü ilk gün aldım ben senin büyük destekçinim, isterse 1 tane şarkı olsun albümde yine alırım şarkıların süper olduğunu bildiğim için kuşkum olmuyor alırken seni kocaman mucuk mucuk öpüyorum

  62. yasemin Says:

    işte şarkı bu süper şarkı ya her dinlediğimde ağlıyorum.

  63. gülsüm Says:

    SENİ ÇOK SEVİYORUM SU GİBİSİN

  64. neslihan_keremcem Says:

    Denizi olmayan bir şehirde bir başka sever insan tıpkı denize olan hasreti gibi tutkundur sevgine işte bende bu şehirde öyle TUTKUNUM SANA!..ebru ablam
    seni cok seven NESLİHAN

  65. ebru gündeş fanı Says:

    Harika bir albüm, kaçaksa harika bir parça sesine sağlık ebru gündeş’ciğim.

  66. MELİKE Says:

    Ebru GÜNDEŞİ severek dinliyorum yaptığı şeyleride beğeniyorum çok başarılı bir sanatçı

  67. giz_em_ Says:

    ebru gündeşin gidene kal demem asla ve kaçağı dinledim bende büşrada bu şarkıyı çok beğeniyoruz ve ebru gündeşi bu güzel şarkıları için tebrik ediyoruz

  68. sezen Says:

    GERÇEKTEN MÜKEMMEL BİR ŞARKI BİR DAHA BU YOLLARI AYNI HEVESLE YÜRÜRMÜYÜM…BİLMEM AMA EBRU GÜNDEŞ SAYESİNDE BEN BU ŞARKIYI ÇOK KEZ DAHA DİNLEYECEĞİM.

  69. nergiz fethiye Says:

    EBRU GÜNDEŞ SESİ VE ŞARKISI KAÇAK YİNE MUHTEŞEM…

  70. seda Says:

    ebru şahane bir album yaptın sanada bu yakışır.sana hayatta başarılar diliyorum.umarım mutlu olursun.

  71. gülhan Says:

    tek kelimeyle süpersin ebru gündeş senin gibi ses yok

  72. cavit Says:

    Herzamanki gibi süpersin Ebru gündeş sana hayatında başarılar çanakkaleden sevgilerle seni burayada bekliyoruz.

  73. nilden Says:

    Gerçekten bu yazıları görünce çok sevindim.Ebuşumun bu kadar seviliyo olması beni çok mutlu etti.onu çok ama çok seviyorum.albümü çok güzel ,kendi çok tatlı,sesi müthiş,türkiye’nin en iyi kadın vokali bence.onu bir gün tanıma fırsatı bulurum inş.

  74. nilden Says:

    seni sivas’ta görmekten çok mutlu oluruz.Sivas seni çok seviyor.

  75. güneş Says:

    Ebru Gündeş sen harikasın kaçak albümün mükemmel olmuş saygılarımla ve mazi bunların başında bence sesinle güzelliğinle çok hoşsun beni sana benzetiyorlar birgün seninle tanışmayı çok isterim bursa ya bekliyoruz seni

  76. eylül Says:

    gercekten süper bi albüm yorum ses herşey süper başarılar diliyorum ebrucum:)

  77. kuzen Says:

    güzelliğin kadar bir okadar da şarkı mükemmel

  78. EBRU GÜNDEŞ FAN ı FANATİĞİ MAMİ Says:

    çok güzeşl olmuş yüreyine sağlık seni yaşatmasada senin kadar olmasada güzel bir albüm

  79. gözde Says:

    ebru gündeşin çok güzel bir sesi war ve bence en güzel kadın sanatçılardan ebru gündeşin sesi şarkıları zaten süper çok güzel yorumlamış ve kendiside çok güzel BİR insan ve bütün şarkılRI çok güzel yorumlamış ve edirne liyim :) ve sizi çok çok çok çok çok seviyorum

  80. tuğba Says:

    ya şu kaçak albümü süper insanı çok etkiliyor herkes dinlesin EBRU GÜNDEŞ e başarılar diliyorum senden böyle bir albüm daha bekliyoruz hayranların olarak

  81. BETÜL Says:

    MÜTHİŞ Bİ ALBÜM BEN ARABESK DİNLEMEZDİM AMA EBRU GÜNDEŞ E BAYILIYORUM ÖZELLİKLE SENİ SEVMEDİGİM YALAN SARKISINA…

  82. Cihan Says:

    Her gün en az 4-5 kere arka arkaya dinlerim olamaz boyle bir güzellik.Bu şarkıyı yüreği acı ile dolan bütün kardeşlerime hediye ediyorum

  83. zeynep Says:

    seni seviyorum ilk albümünden beri hepsini en az100 kere dinlemişimdir. seni çok beğeniyorum. sana laf söyletmiyorum. baen arkadaşlar diyolar neresini seviyon dio ama ben laf söylemeyin diom ve seni çok seviyorum. ve çokçokçokçokçok öpüyorummmmmmm

  84. D elikanli Says:

    uff amma yorum yapmislar.. bende bisiler yazim dedim.. yazidim iste hehe.. :))

  85. süleyman Says:

    şarkılarına da sesinede hastayım :D

  86. NAHİLE Says:

    Çok büyük Ebru Gündeş hayranıyım senı cok sevıyorum her zamankı dıbı bu albumunde mükemmel

  87. özgo Says:

    Ebru Gündeşi çok seviyorum süper biri ayrıca şarkılarıda mükemmel olağan üstü bide bunu çok merak ediyorum böyle güzel sözleri nerden buluyolar…

  88. özgo Says:

    Ebruuuu çok şekersin

  89. hadiye budak/Ankara Says:

    muhteşem bir ses,muhteşem yorumlar tabii ki kaset ve cd yi hemen aldım.Hatta hiçbir şey söylemese kasette
    sadece nefes alsa yine alırım.Boşuna mı ebrufan olduk
    O içimizden bizden bir insan ve ben ebru gündeş hayranı olmaktan fankulübü üyesi olmaktan gurur duyuyorum.Teşekkürler ebru gündeş cesur yürekli küçükdev kadın…..

  90. DUYGU Says:

    Tam bır Ebru Gündes hastasıyım dıyebılırım gercekten onu coook sevıyorum. kısılıgıyle, sarkılarıyla, yasantısıyla harıka bır sanatcı… harıka bır ınsan…

  91. Birgül Aydın Says:

    aslında sizi son albümünüze kadar çok fazlf dinlediğimi söyleyemem ama bu son kasetiniz beni büyüledi özellikle kaçak şarkısı bundan sonra sizin sıkı takipciniz olabilirim ALLAH’A EMANET OLUN….

  92. funda Says:

    çok tatlı bir sanatçı ebru gündeş;ağır,şirin,sempatik herşey var kişiliğinde başarılarıın devamını diliyorum.

  93. seval Says:

    yıllardır harikasın yine harikasın olaganüstü bi sesin var dınleyenı resmen büğülüyoo

  94. ahmet Says:

    Çok beğendiğim sanatçıdır.Sanat hayatında başarılar dilerim.

  95. ATMAN Says:

    HARİKA BİR YORUM VE GERÇEKTEN ACITIYOR İÇİMİ AMA SEVDİĞİME BİRKAÇ CÜMLE İLE GÖNDERMEK İSTİYORUM! O BENİ TERK ETTİ….NE GÜÇ YETER NE DİL SENİ ANLATMAYA!
    ÖMRÜM YETMEZ BELKİ BİR SEN DAHA BULMAYA,
    YARINIM SENİNLE DİYEBİLSEYDİM
    SENİNLE YAŞAYIP SENİNLE ÖLSEYDİM
    GÖRSEYDİN ANLARDIN SEVMEK NE DEMEK
    KADERİ TA BAŞTAN ÇİZEBİLSEYDİN…BİNNUR & MEHMET

  96. selo007 Says:

    canım benim seni çok ama cook seviyorum ben seninle büyüdüm senin sarkılarınla aşık oldum kısacası sana aşığım kocam bile seni beğeniyor seviyor bilgisayarımızda senin resimlerinle dolu onu bile kıskanmıyorum ilk abümünden kaçak albüne kadar bütün kasetlerin var birsürü posterlin anlatamam fanatik hayranın diyeblirsin insallah birgün tanısırız yoksa gözlerim açık gidecem başarılar

  97. Naci Says:

    ebru abla sen benim enlerimden birisin siz neden ismail_yk ile hiç bir programa katılmıyosun valla cok eglencelı olur en kısa zaman da ıkınızı bır sahnede gormek dılegıyle ıyı geceler ıyı aksamlar senı sevıyorum ve opuyorum sana asıgım (dudaktan)

  98. öznur Says:

    kaçak şarkısınu çok seviyorum.ama ebru gündeşi sevmiyorum.

  99. zeynep Says:

    Yazım hatalarına dikkat etmeden yazacaksanız,
    Lütfen hiç bir şey yazmayın!

  100. melike Says:

    türkiyede senin gibi bi ses var ya daha ne isterim seni yaradana şükürler olsun ebrum benim

  101. turgay Says:

    ebru gündeşi çok seviyorum begenerek dinliyorum.

    bence sesiyle olsun kişiligile olsun sevdigim sanatçıdır
    EBRUYU ÇOKKKKKKK SEVİYORUMMMMMM.

  102. remzi kaya Says:

    Yıllardır sizi severek dinliyor ve izliyoruz.Bu ülkede sizin le aynı havayı solumak inanın bizi mutlu ediyor kendimiz için değil ama sizin için hayatta mutlu olabileceğiniz bir eş inşallah karşınıza çıkar ve daha mutlu bir hayat sürersiniz.

  103. ece Says:

    bence ebru gündeşin kaçak albümü çok güzel ona hayatta başarılar diliyorum

  104. elif Says:

    gerçekten ebru gündeşe teşekkür etmek lazım çok güzel bi şarkı tam umudu bitenler için

  105. SİREL Says:

    selamlar ben ilk kasedinizle demir attım yüreğime şarkılarınızı, en son kasediniz kaçakla yaşama bağlandım.Her adımınızdaki başarı,her söylediğiniz güzel şarkı yolunuzu hep aydınlatsın.Genç bir yorumcu olarak geleceğin de parlayan sanatçısı olacağınızdan eminim.Başarılarınızın devamını dilerim.Bitmeyen sevgilerimle

  106. *Kardelen* Says:

    Slm,

    Ben ebru gunde$’in çoook buyuk hayraniyim,onu çok seviyorum!!!Bence gerçekten en iyisini bilir ve yapar.Çok mutavazi ve gerçekten deger verilecek bir insan.Kim nasil yorumlarsa yorumlasin o çok buyuk bir ses ve yaptigi i$i çok iyi bilen birisidir.

    Saygilarimla,
    Kadrie

  107. seda Says:

    ebru abla çok tatlısın seninle çok tanışmak istiyordum ve amacıma RABBİM nasip etti ve ulaştım seni 4 kez canlı olarak gördüm İnşallah diğer hayranlarında benim gibi tanışırlar

  108. alara Says:

    Selam,Ebru Gündeş hastasıyım.sesini,kendisini çok begeniyorum.en cok sevdigim bayan sanatçılardan biri.sesi,kendisi,fiziği cok harika.hayatı boyunca basarılar ve mutluluklar diliyorum.rabbim herseyi gonlüne göre versin.hersey gönlünce olsun.seni cok seviyorum…

  109. mustafa kocaeli'den Says:

    Bence Türkiye’de bayan sanatçılardan 2-3 sanatçı göster deseler kesinlikle bu 2-3 kişiden ilk 2 ye girer çünki çok iyi yorumluyor ve de iyi birini bulup evlenebilse çok güzel olurdu o böyle devam etsin halk onu herzaman benimser

  110. kevser Says:

    ebru abla seni o kadar çok seviyorum bunu tahmin bile edemessin.senin fanclup’una üye oldum.senle görüşmek istiyorum.yalvarırım beni kırma.bütün albimlerin şahane kimse bulamaz bahane.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

