Sevgiliye hitap şekilleri

gül.jpg

Sevgiliye çok klasik hitap şekilleri olmasına rağmen arada farklılıklar da yaratabileceğimiz sözlerde mevcut.

bal böceği
aşkımın en derin hissi
şekerparem
canımın cesedi
gülüm
sultanım
bebiş


aşk meleği
böcük
minnoş
kedicik
aşkım
hayatım
sevgilim
bi tanem
canım
aşkitom
cicikom
yawrum
güzelim
dalımda açan nazlı goncam
güzelim
yüreğimin diğer yarısı
fikrimin ince gülü
alabalık dudaklım
beyzadem
papatyam
krokantlı fındık ezmem
kara karanfilim
akıllım
özüm
iki gözüm
maralım
bebişim
hayatım
aşk melegim
tofitam
eti pufum
gülüm
fıstıkım
karam
karadutum
çatal karam
çingenem
nar tanem
nur tanem
bir tanem
…..

Etiketler:

Yorum Yok to “Sevgiliye hitap şekilleri”

  1. Meltem Says:

    ya bunla basit aşk sözcüklerii bir bakış anlatır herşeyi ama genede kişiye özel bir hitap şekli daha iyi olur gibime geliyor bana karanfille ilgili bişe denmesinde ben o çiçeğin adını duyunca bile sinir olurum nedenbilmiyorum.(canımın cesedi,dalımda açan nazlı goncam,krokantlı fındık ezmem,alabalık dudaklım)benzerii yahu bunlar nee :)))

  2. Meltem Says:

    ayrıca kender söylemeden geçmek istemedeim resim çoookkk hoş bayıldım sadece resme bakarakta ne anlatılmak ıstenenı anlayabılıyoruz ben resım seçimlerine herzaman çok önem vermişimdir o nedenle beniç için konudan daha önemli :))))

  3. prenses Says:

    sultanım
    bebiş
    dalımda açan nazlı goncam
    kocam bana bunu diyoo:)))

  4. Biber Says:

    “aşkımın en derin hissi” Bu tam bana gore..
    Ama kime soyluycem?? onu dusunuyorum :)

  5. Melis Says:

    hayatım kelimesini çoğu kişiyle konuşurken kuruyorum ben yartık bunu yapmasam iyi olacak sanırım.

  6. erdalaksu Says:

    iyide hep bayanlar için bu sözler,yani bizmi ezileceğiz hep olmaz ama bizde karşılık bekleriz.bizde duymak isteriz iki güzel söz..

  7. Meltem Says:

    aaaa hiçmi solenmıyo sıze yazık :( erkekler ıcınde var
    dıkkat et sevgılıye hıtap etmenın bayanı erkegı olmazkı sadece bayanlaramı bi tanem denıyor :)

  8. bulutnet Says:

    Valla Artık bu tür sözler bayanları etkilemiyo. Biraz yenilikçi olmak lazım derim Fıştıyım gibi. Çocuksu olunca belki işe yarar.:)

  9. bulutnet Says:

    birde olayın birini anlatayım size
    Yaşlı iki adam birinin evine giderler yemeğe
    Ahmet amcanın dikkatini bir olay çeker 80 lik amca 80 lik eşine sürekli canım cicim deyince arkadaşı dayanamaz sorar. Yahu ahmet bey sana hayranım bu yaşta bile eşine böyle güzel kelimeler söyleyebiliyorsun ya sana hayranım nerden geliyo bu genç ruhluluk diye. Ahmet amca cevap verir. Hiç sorma halil bey kaç zamandır unuttum adını anca böyle idare edebiliyorum çaktırma…:-)

  10. tatlı cadı Says:

    şuanna kadar hiç duyulmamış bi hiatp şekli arıyorum sevgilime

  11. blueagle79 Says:

    Balım :))
    (çok tatlı)

  12. Can Says:

    tatli cadi Elma sekerim diyebilirsin sadece bir oneri:))

  13. basak Says:

    Ben=
    özledım seni
    o=
    ben de
    ben :
    seviyorum seni
    o :
    anladım

    çok romantık dimi :(

  14. ümit Says:

    En iyi hitap ounla sizin aranızda bir anlamı olan ve sadece ona söylenebilek bir hitap olmalı
    örnek (hazinem)

  15. nazan Says:

    Bence bunlar cok klasık seyler bende sevgılıme nasıl hıtap edecegını artık bılemeyenlerdenım hersey herkezın dılınde yardımcı olurmusunzu

  16. rukiye Says:

    Bence en güzeli ismidir sevgilinin ama tatlı sözlerde hoş bence canözüm cok güzel herkese byee…

  17. burak Says:

    Bence en güzel ask sözü “herseyim” çünkü herseyi kapliyo “dünyayi” bile onun üstüne söz tanimam

  18. KS_38 Says:

    Bence hepsi saçma içinden ne geliyosa söylemeli insan çünkü gerçek aşkta kelimeler değildir aşki anlatan kelimelerin söyleyendeki sicakliğidir………..

  19. FATİH Says:

    Benimde en çok hoşuma giden belki kro diyceksiniz ama ”maralim”oldu

  20. B_A_R_B_Y Says:

    TATLIŞIM ,,,,, BALIMMM

  21. ÖZGE Says:

    AŞKISI ÇOK ŞİRİN Bİ KELİME BENCE

  22. TAYGIN Says:

    BU DEVIRDE GERCEK ASK OLMADIGI ICIN BEN BISEY DIYEMIYECEM AMA HERHALDE BEBISIM DERDIM

  23. h&m hayat Says:

    bence “BİTANESİ”

  24. deli kız Says:

    aman bunlar boş işler.bence bi insanın içinden ne geliyosa onu söylemeli.herhalde buradan kopya çekip söylemeyi düşünen çok

  25. gamze Says:

    ben beni gerçekten sevecek birini bulsa yeter bişe söylemesine gerek yok bana bakışı yeter zaten ama bu devirde gerçekten sevecek erkek yokki

  26. deniz Says:

    ben en cok aşkıcım ve canımcım derim ama insanın içinden ne geliyorsa onu söylemeli benceeee

  27. jennifer Says:

    BENNCEDE BU ZAMANDA GERÇEK AŞK YOK BEN ŞAHSEN AŞKIMIN KARAM DEMESİMİ İSTERDİM.

  28. hakanhan Says:

    yaw bunları kızın birine söyledim.kız bana tokat attı yaw.

  29. abdi Says:

    ben aşkıma uyuz derdim oda bana gıcık

  30. esmer Says:

    yaşam sebebim cunku seviyorsan herşey o insanın etrafında dönmeye başlar ok…………..

  31. muhammet Says:

    Sana ne demeliyim bilmiyorum,
    Güneşim desem güneş batıyor,
    Hayatım desem hayat kısa,
    Gülüm desem oda soluyor,
    Sana canım demeliyim.
    Çünkü bu can seninle yaşıyor en gerçekci ve romantik olanı budur işte okadar:)

  32. Jackie Says:

    Lavinyam’ Ben kullanırdım ama artık kullanmayacaqımdan size baqışlayabilirim bu hitap şeklini ;)

  33. süslü Says:

    hayat felsefemsin derdim herhalde

  34. nesibe Says:

    FINDIGIM
    CANISI
    ELA GÖZLÜM
    LIMONCUK
    TADIM TUZUM

  35. derbeder Says:

    ya arkadaş benimki takmış kafaya illa bana farklı bi kelime bul çok özel olsun burda da öyle farklı bi kelime bulamadım napcaz şimdi:(

  36. cancud Says:

    bunların hepsi çok kroca ıyyy

  37. ELİF Says:

    HER ZAMAN KALBİMDESİN AŞKIM SENSİZ BİR ÖMÜR BOYU DEĞİL BİR SAAT BİLE YAŞAYAMAM

  38. Seddoo Says:

    ben ashkimaa HERŞEYİMM ve yaşama sebebim diyorumm… Çünkü inanin o benim herşeyimmmm ve o olmassa hayatimin zerresinden zevk almam alamam… her gece ALLAH’a dua ediyorumm ve iyiki bu zamanda bütün güzelligiyle saf dogal bi aşk yaşiyorumm.. çok mutluyum sevgilimle olmaktan.. ALLAH herkesi mutlu mesut etsin inş… Yakinda evlenmeyi düşünüyoruz… çok ciddi bi sevgi taşiyorum kalbimdee.. ne boyutu var anlatilabilir, nede görülebilir..? Ancak yaşanabilirr…….. ÇOK SEVİYORUMMM BEN ! onu çok seviyorum.. ama anlatamiyorum…. kelimeler bile artik yetersizz seni seviyorum demek bile basit artik… yetmiyo bana…

  39. asya Says:

    seddo allah senin gibi bi tane de bize nasip etsin inşallah.allah mutluluğunu daim etsin dostum

  40. Seddoo Says:

    Teşekkürler ASYA.. ALLAH herkese istedigi gibi sevgi,aşk,mutluluk,huzur ve daha yüzünü güldürebilicek herşeyi versin İNŞALLAH..

  41. UYKUSUZ ŞAİR Says:

    Sevgiliye Hitap Etmek Ruhun Gözlere Değdiği Anda ki Hissettikleridir Aslında…Tabiki Aşkım,Sevgilim,Birtanem vs..Sözler Kullanabiliriz.Önemli Olan O an ki Hitap (vurgu) Şeklimiz Önemlidir.Kişilerin Karakterlerine Görede Hitap Sözcükleri Türetmemiz Mümkün.Lakin En Önemli Husus Söylerken ki İçtenliğimizdir.Yaşanılan Aşk Ne Kadar Derin ve Yüreklere Sımsıkı Sarılmışsa,Söylenen Sözlerde Bir O kadar Anlamlaşır.Sözcük Önemli Değil,İçtenliğimizdir…Saygılar

  42. SeCKiN_27 Says:

    bence içinizden,gönlünüzden ne geliyorsa o an onu söyleyin eminimki kalbinizin sesi en tatlı aşk sözcükleri söyleyecektireminimm

  43. YagmuR Says:

    Su an hayatimda olan kisiye genellikle “Sevdigim” diye hitap ederim.. Onun son sevdam olduguna inaniyorum.. Gökhan’immmm ya da eLa gözLümü de cok derim.. :)

  44. @lper Says:

    ben sewdiğim ile aramda hitap sorunu yok olsunda istemezdim zaten ben onu kelimelerde değil yüreğimde sewiyorum hen ona karşı olan duydularımı hir bir kelime hiçbir cümle ifade edemez sadece en basitinden şukadar söliyim o benim can özüm yaşama sebebim herşeyim (aşkım sewdam seni okadar çooook sewiyorum ki herkez bilsin canım tektanem benim )

  45. dilan Says:

    ben sevgilimle çok mutluyum bence gerçek aşk var iyiki rıdvanım var.genelde o bana çiçeğim der bende ona dalım derim bi çiçek dalından koparılırsa yaşayamaz yaa.ben onsuz nefes bile alamam

  46. BugRA antispayxax Says:

    Bence bu işler boş işler bana göre aşk diye birşey yok hepsi gelip geçici onun için fazla kafa yormayın böyle şeylere.

  47. hatice Says:

    ya ben sevdiğim insana ”duman gözlüm ” diyorum ….ayrıca ”yağmur gözlüm” ve ”serserim” demeye bayılıyorumm..o benim herşeyim…aşkısı şeni şefiyom….sensiz ben hiçim…serserim…

  48. selin Says:

    ben genelde bitanesi die sesleniyorum ama AŞKİTO da güzel:D

  49. kardelen Says:

    ben de çok özel çok anlamlı bi kelime bulmak istiyorum ya ama olmuyo çünkü ona söleye bilecek hiçbir keimeyi bulamıyorum sevgim okadar büyükki hiçbir kelime yetmiyo bana o benim hayatımın anlamı baktığım her noktam içimdeki fırtınaların tek sebebi seni deliler gibi seviyorum tonguç:) buda benim aşkıma sölediğim kelimem

  50. TEZCAN Says:

    kısa ve öz eş ruhum ;)

  51. arslan Says:

    yaa bizim ki illa farklı birsey istioo ne bulcam ben ona burda da bulamdm napcazz

  52. ç@pkın Says:

    ben sevglime Lokumum diyorum ama neden diyorum bende bilmiyorum bi kez yalnılıkla söyldim sonra çok hoşuna gitti ben hep o kelimeyi kullanıyorum dieleri çok basit bence

  53. Fikrimin ince güLüü Says:

    sewgiliye hitap aslında cok önemli deildir ama bi yerde gerekir cünkü insan yenilik ister bi zamandan sonra karsısındakinden hitap ederken sıcaklıgını hissetmeli karsındaki bn örneĞin fikrimin ince güLü,herşeyim,canım aşkım fln diorum…

  54. esra Says:

    ben aşka inanmıyorum

  55. erdenay Says:

    ben aşkıma “YAVRU KUŞUM” die hitap ediyorum. ama içten ne gelirse onu sölemek en güseli. o an ne hissediyosan onu söle zaten bi çok kelime dudaklarının arasından akıp gidiyoo!

  56. cansuu Says:

    bence en güzeli dünyam..sevip seviliyorsanız zaten bu tür kelimelere de gerek kalmıyo bi zaman sonra o insan sizin herşeyiniz oluyo içtiğiniz su , uyku , gülümseme…herşey herşey ve anlıyosunuzki o sizin hayatınızın anlamı oluvermişş..işte bu yüzden ben kocacığıma hep dünyam derim..Allah herkese nasip etsin özelliklede inanmayanlara

  57. tabaa Says:

    ‘beyazım lüzumundan fazla beyazım’nasıl sizce ??

  58. mahmut Says:

    ARKADAŞLAR BAKTIMDA HİÇ ÖLE MANALI BİR KELİME YOK BEN SEVDİGİME KATREM DİYORUM HA ŞİMDİ KATREM NE DİCEKSİNİZ HEMEN AÇILIMINI YAPAYIM
    KATREM; YAĞMUR TANESİ DEMEK O ANLAMA GELİYOR
    LÜTFEN BAŞKASI KULLANMASIN NE OLUR SAYGI GÖSTERİN ÇÜNKÜ SEVGİLİYE SÖYLENECEK SÖZÜ SİZ KENDİ KAFANIZDA KURARSANIZ O ZAMAN SEVGİNİZİN BÜYÜKLÜGÜNÜ ANLARSINIZ BİZ ANLAYAMADIK AMA NEDENSE ALLAH KAHRETSİN…

  59. ...peri... Says:

    ben sevgilime ”PAMUK KUZUM” derim çünkü: o bir zamandan sonra yüreginizin merhamet kapılarını aralayan kıyamadığınız olur kuzu gibi gelir size masumdur realist gelir herşeyi size yada ”CANINA YANDIĞIM ve CANINI YEDİĞİM ” derim …

  60. MUSTAFA Says:

    AŞKIMIN DELETESİ:)Manası agır gecmıs asklarımı bana unutturan kadın

  61. MeHmEt Says:

    İnsanın içinden geçenler seviyorsa dışarı çıkar diğer bütün kelimeler Sevmiyorsanız ne kadar söylemeye çalışırsanız çalışın kendiliğinden siz farkında olmadan anlamını yitirir zaten ama sevdiğiniz kişiyle birlikteyseniz söylediğiniz sözün önemi yok kabalaşmadıktan sonra seviyorsam eğer söylediğim zaman gözlerinde ki gülümsemeyi yakalayacak bir söz bul yeter.

  62. dj faruk Says:

    yaw bunlar ne saçma şey ya bi kıza desen kız seniarkasına bakmadan bırakırgider ve birdaha aramaz

  63. gözde Says:

    aşkım bana bıdığım diyo çok hoşuma gidiyor benim…çok güsel bi aşk yaşıyoruz yakında evlenicez.msn aşkları yalan değildir ben msn aşkımla evlencem…

  64. yawuz Says:

    ben genelde “mish kokulu bebekim” yada “aşkımın bahar tomurcuğu” diyorum…

    bana kızdığı zamanda ” deniz köpüğünden yaratılmış tanrıçam” diyorum.. :)

  65. özGe Says:

    ßen erkek arkadaşıma “Ku$Kum” die hitap ediorum.nedeni ise hayata dair tek kuşkum onu kay߀tmek onunda çokk hoşuna gidiyor.

  66. RaMuS Says:

    Kendi adıma Konusuyorum

    Geriye dönüp bakınca O cumleleri o kadar sarf etmişiz ki neyin ne olduğunu anlamıyoruz

    onceki ilişkilerde bu farklı gercekten seviyorum !!!
    sonrakin de de ya onu oyle sanmışım ama bu boyle !!!
    e peki bunun devamı ne olacak ? O yuzden bu tür kelimelerden Bıktım :) kimseye söylememe kararı aldım desem de Soyledigim tek birisi var hala ( Bebiş – Bebeğim )

  67. duygu Says:

    melegim der bana sevdigimm…bence bu ikisi hepsinden iii yaa

  68. kenan yakup Says:

    Selam arkadaşlar,
    Hayatta sevmek ve sevilmek kadar güzel birşey yok. Sevgiliye söylenen veya sevgiliden söylenen her söz güzeldir. Bende fikir edinesiniz diye sevgilimle birbirimize söylediğimiz kelimeleri yazayım istedim. Aşkıma; canım, cansuyum, tanem diye hitap ederim, aşkımda,bana cantanem, herseyim der.. karar sizin bye

  69. Deniz Says:

    Ben sevdiğim kadına “Ömrüm” diye hitap ederim.Çünkü bu ömür onla başladı ve onla son bulucak.Var mı daha ötesi…

  70. pınar Says:

    bence güzel şeyler duymadığım sözcükler var aralarında.Ama ben sevglilimle konuşurken o bana aşkitom der ben on aşkım diye hitab ederim

  71. KURT Says:

    Ben ona hep “Tek Dileğim” diyorum.

  72. GECE AYAZI Says:

    !bence hitaptan çok duyguların önemi var ama insan yinede duymak istıyo sevgilim bana bebişim dio bende ona şansım diyoırum çünkü tek şansım o :) şansımmmm sana çok aşığımmmmm:)

  73. ebrarr Says:

    bende aşkitocuğummm derim:)

  74. deli kıs:D Says:

    Ben aşka sonuna kadar inananlardanım. benim paşam bana baltanem diyor. Anlmı ise bal kadar tatlı ve saf, onun bitanesi olduğum için de tane sonuçta da ortaya baltanesi çıkıyor. bizde yakında evlenmeyi düşünüyoruz. Allah herkese bölyle bir sevgili ve eş nasip etsin inşallah herkese by by

  75. mehhemeeeetemınn Says:

    bunların hepsi hikaye bence en önmelisi yürekten söylenen herşey güzeldir bir gün dersin ama evlendiğin zaman bunların hepsi bitecek kavgalar başlayacak

  76. coşkun Says:

    Ben güneşimm diye hitap ederimm.benim hayatımda bi dönüm noktası o.yaşamımın yönünü değiştirdi beni hayatımı herşeyimi aydınlattı o yüzden bana cok anlamlı gelio bu söz..oda bana AYIm dio.ne anlamda dio onu çözemedim daha:))

  77. Halil Says:

    Gönül çeperimin aşk pıtırı!!!!!!! :D

  78. sevda Says:

    bence insanın içinden gelmelidir çünkü biyerden kopya çekince söylediklerinde sısaklık olmuyor genelde yani tabii bu benim düşüncem zaten burdaki kelimelerden hiçbiri güzel değilki

  79. NURUUM Says:

    ben bana bebegim denmesinden hoşlanmazdım,,,genelde sevgilim prenses der bende can derim adı can degil ama benim canım oldugundan can derim ama hiç düşünmedim bugün farklı bir şeymi söylesem diye onunla konuşurken birden çıkar agzımdan bu cümle bana göre de öyle olmalı önceden düşünmek saçma geliyor ama isterseniz bir kaç önerim var 1:balım olabilir 2:kalbim,,olabilir,,kolay gelsin arkadaşlar bence yaşayabiliyorsanız aşkı yaşayın isme takılmayın…

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

